2012. április 12., csütörtök

" A legjobb 1D fanfiction díj. 2012 "



Úristen. El sem hiszem,hogy megkaptam a 3. díjamat !!
Nagyon-nagyon szépen köszönöm SecretGirls-nek !! :)

Szabályok:

- Tedd ki a blogodra a képet!
- Említsd meg, annak a személynek a nevét, aki olyan jófej volt, hogy megajándékozott ezzel*-*!
- Küld tovább min. 3, csakis 1D-s blognak!
- Írj magadról és a 1D-ről pár dolgot/pl.:hogyan ismerted meg őket, ki(k) a kedvence(i)d, és miért...ilyenek/:)
- Akiknek te adod ezt a díjat hagyj megjegyzést a blogukon, hogy lássák mi is vár rájuk!!!:D

Nos hát én már az X-factor óta rajongói vagyok a srácoknak. Elsőre Louis tűnt a legszimpatikusabbnak a bandából,de ekkor még nem ismertem őket igazán. Aztán,mikor megjelent az első videóklippük a What Makes You Beautiful azonnal beleszerettem Harry hangjába ! Egyre többet kezdtem el hallgatni a zenéjüket és egyre jobban megszerettem őket. Egyébként a bandából az összes tagot imádom. Lehet őrültség,de már nem tudom elképzelni az életem nélkülük. Lehet,hogy nem ismerem őket személyesen,de már nem bírom ki egy nap,hogy ne hallgassam meg legalább egy számukat. :)

Akiknek küldeném:

-------------



Megkaptam a 4.díjam is !!
Köszönöm szépen Missme-nek !! :) Nagyon-nagyon örülök neki !!

Szabályok:

1. Tedd ki a képet a blogodra!
2. Köszönd meg annak akitől kaptad!
3. Írj 6 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 5 írónak linkel együtt!
5. Hagyj megjegyzést a blogukon!

6 dolog rólam:

- Imádom a hangszereket és ezekből is a zongora szerelmese vagyok ♥
- Nem tudnám elképzelni az életem a tánc nélkül. A tánc az egyik módja az önkifejezésemnek.
- Nyolc évesen jártam először Londonban és már ekkor tudtam,hogy egyszer fontos ország lesz a számomra,mivel pár év múlva ki is költöztünk ide :)
- Szerencsére már többször is volt alkalmam találkozni az 1D-vel,de sajnos még csak autogramot tudtam szerezni. Persze már ez is valami,de küzdök egy közös képért is :D
- Legnagyobb álmom,hogy egyszer majd engem is elismerjenek valamiben. Még nem tudom,hogy melyik szakmával szeretnék tovább foglalkozni,de a zene,a tánc és az írás mindig is az életem része lesz ^^
- A blogot a barátnőm biztatására kezdtem el ezt a blogot :)

Akiknek küldeném:

Nincsenek megjegyzések: